2013. június 24., hétfő

Kalandra fel :)

Miért is indítottam el a magam kis blogját? Hmm....nem is tudom pontosan. Van egy kedves barátnőm, akinek megmutattam néhány kalandos írásom részletét..és ő rábeszélt erre..vagy azért mert tetszett neki vagy csak meg akart tőlem szabadulni :P Na jó persze nem így van. Akkor elgondolkodtam rajta..és most elkezdtem. Nem tudom mi lesz belőle..de igyekszem tartalommal megtölteni.
Sok-sok megtörtént esetet fogok bejegyezni, melynek olykor formálója és olykor csak nézője vagyok. Ezek olyan pillanatok, események, melyek meghatározzák életem egy napját. Lehet sok van ilyen, de ez az enyém és ettől más :)
Valamint egy egyediséget is hozzátennék, hogy ne csak egy "sima" panasz oldal legyen. Minden bejegyzés végén leírok egy idézetet egy számomra fontos dalból, dal részletből vagy versből, egyéb szövegből. Talán majd le is írom nekem ez miért fontos és mit jelent...hiszen annyian vagyunk annyi fajta érzéssel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése