2015. április 22., szerda

Happy

Először is Bocsánat, Kiscsillag ;)

Nehézségek, nem döntések. Mindig  járnak valamilyenféle következménnyel, lemondással, változással. De nekem mindig azt tanították, hogy a változás nem feltétlen jelent rosszat és lemondást. Lehet csak eljön az életben az a pillanat, amikor rájössz, hogy melyik a te valódi utad. Lehet csak kezdődik valami új, ami végre te vagy. Lehet csak élvezed azt, aminek éppen a részese vagy. De mi van akkor ha ki kell lépned ebből a számodra idilli körből? Nos, fájdalom és az emberi természetnél fogva mindig vágyódunk a jó után. Szeretnék én is mindent jól működtetni, de valami óhatatlanul is sérül. Az utam egyik felét már –már mondhatni megtaláltam. Bízom magamba annyira, hogy megtaláljam a módját, hogy az életem része legyen. A gondolat, hogy egyszer meg kell válnom mindettől megrémít! Szerencsére olyan szenvedély, ami mindig lehetőséget kínál arra, hogy foglalkozzam vele, hogy kutassak utána. Mindig jön egy újabb lehetőség. Csak észre kell vennünk.

A mai nap ismét elém állt. Annyi pozitív energiát kaptam, hogy hálás vagyok érte! Sok mindenen segít bennem. A lelkem rendbe van, repül és örül. J

Daugthry- Waitng for Superman

"..She’s talking to angels, she’s counting the stars
Making a wish on a passing car
She’s dancing with strangers, she’s falling apart
Waiting for Superman to pick her up
In his arms, In his arms
She’s waiting for Superman
To lift her up and take her anywhere
Show her love and climbing through the air
Save her now before it’s too late tonight

She’s waiting for Superman"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése