2016. március 8., kedd

Egyveleg

Annyira rég akartam már írni...de valahogy mindig elmaradt. Pedig rengeteg minden történt velem és azóta sem kevesebb :)
Ismét NAGYON BÜSZKE lehettem, hiszen az én kedves Kiscsillag barátnőm ismét növelte a diplomái számát :) de ami engem még inkább boldoggá tesz ebben a történetben, hogy nem adja fel az álmait és küzd azért, hogy bekerüljön, elérjen ahová tervezte. Ez pedig az hatalmas pozitív fejlődés, és azt gondolom nem könnyű ilyen döntéseket hozni, hiszen ez az út nem lesz egyszerű. Ugyanakkor megérdemled, te megérdemled, hogy ott legyél!!
Annyi szép és kicsi de csodás dolog történt velem. Egy jól eső beszélgetés, egy elismerés, egy lehetőség, sok-sok kis apróság, ami azt igazolja, hogy haladok valami olyan felé ami felé szerettem volna mindig is. Persze rettentően hiányzik a töri, ez egy nem múló érzés. Ugyanakkor izgalmas dolgok vesznek körül, csupa új világ. Látok sok szörnyű sorsot, ami még inkább emlékeztet arra, hogy mennyire hálás lehetek, hogy ott vagyok, ahol. Hálás vagyok, hívő emberként természetesen a jó Istennek, hogy lehetőséget ad nekem minderre! Arra, hogy ezeket meg tudjam élni, hogy ezeket fel tudjam ismerni. Hogy ők mind vannak nekem :)
Természetes nem maradtál el te sem :) hoztad, vagy inkább gondoskodtál egy újabb történetről :) és jelentem van egy szövetségesed is ;) - igazi kampányfőnök. Még mindig nem értelek, totál nem, de ezek vagyunk mi ketten.
Drága Zoli! Boldog Névnapot Neked <3 Hiányzol, de itt vagy, bennem!

Amigod- Love story

"...Céltalanul útnak indulok
Szívem visszatér
Engedd el a kezem, 
Ha zuhanni látnál,
Zuhanni szeretnék..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése